Worm is Rakip bulamıyorum

vormis te rakip yok
vorm.is
Ailece Oyundayız ve Wormis oyununda çok iddalı bir konuma yükseldim steam online free play (bedava oyun) da kendime güçlü bir rakip bulamıyorum dilerseniz video yu izleyip bana hak verip vermeyeceğinizi solucanların kralı mı yoksa değil miyim? yorum kısımından paylaşabilirsiniz.


Sizlerinde bildiği gibi yeni çıkan bu oyun slither io ya benzemekte yılan oyunu da diyebileceğimiz eğlenceli ah birde sizin gibi güçlü rakipler bulabilsem harika olacak.

Birde arakdaşlar vorms diye bir şey var lütfen onunla bunu karıştırmayın ikisi çok farklı şeyler.

Ayrıca bu oyunun içinde skinlerden değişik renkler var ben en çok green rengine bayılıyorum. Tabiki oynarken pc nizde dikkat etmeniz gereken bir çok şeyden biride heran bir rakibiniz tarafından hack yiyebilir ve the game of olabilirsiniz..

Son olarak sizlere şunuda belirtmeden geçmeyeceğim bu tarz oyunların yani vorm is Türkçe mi değilmi sizleremantıksız gelecek ama olsa ne olur olmasa ne olur.





Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski